قالب بلاگ اسکای

در این وبلاگ من قصد طراحی قالب برای بلاگ اسکایی های عزیز را دارم در صورت امکان ما را با نظرات خود همراهی فرمایید .

قالب بلاگ اسکای

در این وبلاگ من قصد طراحی قالب برای بلاگ اسکایی های عزیز را دارم در صورت امکان ما را با نظرات خود همراهی فرمایید .

پروفشنال ۲

سلام اینم قالب پروفشنال۲ که به بلاگ اسکای ترجمه کردم که یه قالب حرفه ای دو طرفه می باشد که همه امکانات بلاگ اسکایدر اون قرار داره امیدوارم ازش استفاده کنید

 قالب پروفشنال

 مشاهده قالب    دانلود قالب

 

منتظر نظرات شما هستیم ...

نظرات 9 + ارسال نظر
رامین 1385/06/14 ساعت 12:33 ق.ظ Http://www.sonador.blogsky.com

سلام ای ول قالب ات خیلی توپه ...

محمد رضا 1385/06/21 ساعت 05:24 ق.ظ Http://www.ictworld.blogsky.com

سلام
من هم آماده تبادل لینکم و لینک دادم

نوشا 1385/06/22 ساعت 08:09 ب.ظ Http://www.7farvardin.blogsky.com

سلام
می خواستم ببینم امکانش هست قالب بابیلون که با کد بلاگفا نوشته شده به اسکای ترجمه بشه ؟ من خیلی دلم می خواد قالب وبلاگمو عوض کنم ولی قالب دلخواهمو پیدا نمی کنم به خصوص با رنگ قالبها خیلی کنار نمیام .
ممنونم

حسین 1385/06/24 ساعت 01:38 ب.ظ http://hack-weblag.blogfa.com/

آسانترین روش هک وبلاگ
http://hack-weblag.blogfa.com/

فرزاد 1385/07/14 ساعت 01:28 ب.ظ Http://www.petti.blogsky.com

پس کو؟
بازم قالب ترجمه کن دیگه

آرش 1386/03/08 ساعت 01:20 ب.ظ Http://www.ohb.blogsky.com

سلام
من موفق نشدم قالب رو دریافت کنم . گویا ارور میده
ممنون

[ بدون نام ] 1387/10/15 ساعت 04:13 ب.ظ Http://www.

چرا ادامه ندادی؟

سلام این قالبا رو نمی شه دریافت کرد راستی اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو با عنوان بالا لینک کن بعد خبرم کن تالینکت کنم فعلا بای

سلام به وب سایت ماهم سر بزنید

یک ماه آگهی ویژه رایگان ثبت نام نمایید

www.tablighatagahi.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد