قالب بلاگ اسکای

در این وبلاگ من قصد طراحی قالب برای بلاگ اسکایی های عزیز را دارم در صورت امکان ما را با نظرات خود همراهی فرمایید .

قالب بلاگ اسکای

در این وبلاگ من قصد طراحی قالب برای بلاگ اسکایی های عزیز را دارم در صورت امکان ما را با نظرات خود همراهی فرمایید .

سلام

با سلام ...

در بلاگ اسکای و در کل در اینترنت قالب برای بلاگ اسکای وجود ندارد و یا اگه هست هم به درد نمی خورد در این راستا ما قصد طراحی قالب های شیک برای بلاگ اسکایی های عزیز را داریم . از دوستان عزیز برای هر چه بیشتر شدن قالب ها ما را با نظرات خود یاری فرمایید .

نظرات 4 + ارسال نظر
امرالله حسینی پور 1386/05/09 ساعت 03:27 ب.ظ http://h.t.com

سلام اقای معین من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم واز شما یک خواهش دارم که یکی از البومهای قدیمی خود را برایمان بفرستید امیدوارم این ارزوی مرا بر اورده کنید

از شما ممنونم که با این قصد اقدام به ساخت قالب می کنید
درضمن اگر با تبادل لینک مافقید با نام مصباح الهدی منو لینک کنید و بگید لینکتان کنم Http://www.Mesbahelhoda.blogsky.com
مخلصیم یا علی

تسکنتم 1388/04/20 ساعت 08:01 ب.ظ Http://www.taskanallah.com

آقا لینک قالب هات کار نمیکنه درستش کن
تو پست اول هم درست گفتی که قالب برای
بلاگ اسکای پیدا نمیشه !!!
نمونش وبلاگ خودت!!!!!!!!!
تسکنتم خدانگهدار!!!!

هادی 1388/06/16 ساعت 10:48 ب.ظ http://masiresabz.blogsky.com

از شما درخواست دارم که قالب هایی با موضوع جنبش سبز آزادی خواه ایران بسازید و منتشر کنید مخصوصا برای بلاگ اسکای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد